مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

˝ویژه˝ از دانشگاه فرهنگیان حذف شد

ه گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دانشگاه ویژه فرهنگیان نامی بود که در ابتدایی تاسیس این دانشگاه برای آن در نظر گرفته شده بود که با وجود ایجاد شائبه های مختلف، نام "ویژه" از آن حذف و با نام "دانشگاه فرهنگیان" ادامه فعالیت می دهد.


جهانبخش محبی نیا در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به هدف ایجاد دانشگاه فرهنگیان، گفت: در گذشته دانشگاه ویژه فرهنگیان داشتیم که متاسفانه این دانشگاه باعث برداشت ها و قضاوت های اشتباهی شده بود. تا جایی که این دانشگاه به دانشگاه ویژه آموزش و پرورش معروف و هدف آن تنها در به دست آوردن مدرک بالاتر برای معلمان ذکر می شد.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان افزود: برای رفع این برداشت غلط، کلمه "ویژه " از نام این دانشگاه برداشته شد و در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان بدون تغییر در ساختار آماده تربیت متخصصان در حوزه آموزش و پرورش کشور است.


محبی نیا با بیان اینکه این دانشگاه هر ساله و از طریق آزمون سراسری اقدام به جذب دانشجو خواهد کرد، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان با توجه به اهداف خود بدون حاشیه به تربیت نیروهای متخصص می پردازد.


به گزارش پانا، تمامی دانشجویان پس از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان تعهد خدمت به آموزش و پرورش دارند. موضوع تعهد خدمت باعث می شود تا دانشجویان نگرانی از بابت مسائل استخدامی نداشته و تمام وقت خود را به یادگیری اختصاص دهند. همچنین دانشجو در طول تحصیل حقوق و مزایا دریافت کرده که البته به گفته سرپرست دانشگاه فرهنگیان، 45 درصد آن به دانشگاه داده می شود تا امکانات رفاهی دانشجو را فراهم کند.

منبع: سایت کانون قلمچی به نقل از پانا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد