ما خوشحالیم که شهرمان آتش نشانی دارد اما  فقط ظاهر دارد نه کارایی؟

حتما از خودتان سوال می کنید چرا با این جملات شروع کردم.در شب شنبه یعنی 26/11/92 انباری که

 مربوط به دربهای قدیمی خانه های سازمانی بود آتش گرفته بود وآتش نشانی خیلی سریع به محل آمد ولی یک

 نفر آن هم آقای میثاقیان تنها!!!!!!

آقای میثاقیان تقریبا 5 دقیقه طول کشید که شیر را آماده پاشیدن آب کند بعد از آماده شدن شیلنگ آتش نشانی

آقای میثاقیان با شیلنگ آماده خاموش کردن  آتش شد اما خدا بدهد پاشش آب!!!!! شیر سر شیلنگ آتش نشانی

خراب بود وآب به زور از داخل ان بیرون می آمد و وقتی مردم دیدن که آب نمی آید شروع به بردن درب ها

 کردند!!!!!

حال شما شهردار محترم اگر به جای درب ها آدم داخل آن حبس بود و در آتش می سوخت جوابتان به مردم

 شهر به عنوان شهردار چه بود؟؟؟؟؟؟

چرا فقط یک نفر در آتش نشانی باید باشد؟؟؟؟؟؟

چرا هر روز قطعات را چک نمی کنید که اگر مشکلی دارد آنها را حل کنید؟؟؟؟

 

با عرض خسته نباشید خدمت مردم شریف شهر قاسم اباد از حضور باشکوه انان در راهپیمایی روز22 بهمن 1392

داشتم عکس های گرفته شده از حضور باشکوه مردم شهرمان را مشاهده میکردم  که در اینجا باید از عکاس محترم شهرمان تشکر کنم ولی ای کاش قبل از گرفتن عکس ابتدا تاریخ را تنظیم می کردند.(27/05/2037)

باخبر شدیم چند روز پیش شهرداری قاسم آباد اقدام به پخش برگه های عوارض بین مردم شریف قاسم آباد نموده است که انشالله مردم نیز با پرداخت به موقع این عوارض به آبادی شهرشان کمک کنند.

جدیدا باخبر شدیم سایت شوراهای قاسم آباد هک شده است انشالله که هر چه سریعتر دوباره راه اندازی شود چون خدائیش آقای مهدوی کیا اطلاع رسانیشون عالیه ودر واقع این وبلاگ پل ارتباطی بین مردم با شوراهای محترم می باشد

منبع خبر:سایت قاسم آبادی ها

فرا رسیدن دهه فجر برتمام فجرآفرینان بخصوص مردم شهید پرور شهر قاسم آباد مبارک باد

با تشکر فراوان از شوراهای محترم در مورد صبر وحوصله آنها در پاسخ دادن به سوالات ومشکلات،در ضمن در اینجامی خواهیم از شوراها وشهردار محترم در اجرای سریع جدول کشی ابتدای شهر که هر روز پیشرفت آن را نیز مشاهده می کنیم تشکر کنیم.

آقای مهدوی کیا به نظر شما که همیشه جواب سوالات ما را می دادید :

1-اداره برق توان خرید صد عدد لامپ جهت برطرف کردن عدم روشنایی خیابان و کوچه قاسم آباد را ندارد؟

2-آیا وضعیت مخابرات واینترنت قابل رفع می باشد یا نه؟

3-چرا هیچ موقع در مورد وضعیت پمپ بنزین پاسخی ندادید؟

شوراهای محترم :

انشاالله کی لامپ های سوخته ی پل های خیابان ها وکوچه هایمان تعویض می شوند؟؟؟؟؟

انشالله کی بنزین پمپ بنزین دیگر هوا نخواهد داشت؟؟؟؟؟؟؟

انشالله کی وضعیت ساعت کاری بهداری درست خواهد شد؟؟؟؟؟

انشالله کی وضعیت داغون اینترنت ومخابرات درست خواهد شد؟؟؟؟؟؟

و...........

از کلیه همشهریان عزیز تقاضا می شود که کلیه تقاضاها ومشکلات شهر را به ما بازگو کنند تا بهتر بتونیم در ابلاغ آنها به مسئولان انجام وظیفه کنیم.

سخنی دوستانه یکی از همشهریانمان در مورد هنرمند شهرمان:

سلام
دوستان وهمشهریان گرامی هر کس در هرشهری ومکانی که هست اگر آشنا یا رابطه ای در شهرداری٬خانه هنرمندان یا هرجای دیگری دارد برای هنرمند بزرگ قاسم آباد کاری میتواند انجام دهد کوتاهی نکند
هوای همدیگر رو داشته باشید تا خدا هواتونو داشته باشه

نویسنده:امید

**موفقیتی دیگربرای یکی ازهمشهریانمان**

انتصاب آقای نورالله جوانشیری به عنوان معاونت آموزش وپرورش منطقه۶ مشهد

با عرض تبریک به آقای جوانشیری وخانواده محترمشان،انشالله در این پست جدید نیز مانند سایر پست هایشان موفق وسربلند باشند.

مناقصه

واگذاری فروشگاه جهاد کشاورزی به مساحت ۶۰متر با قیمت پایه ۶۰ میلیون تومان

از کلیه دوستانی که قصد شرکت در مناقصه را دارند تقاضا می کنیم با جهاد کشاورزی تماس بگیرند.

سخن مسئول پست بانک شهر با مردم

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تشکر ویژه از وبلاگ قاسم آباد نیوز که عرض بنده را به دیده عموم گذاشتند. ضمن احترام به تمامی نظرات شهروندان ، دفتر پیشخوان دولت که خدمات زیادی را به شهر ارائه می کند ازاین به بعد تمامی تلاش خود را در جهت جلب رضایت همشهریان عزیز بیشتر خواهد کرد و امید است که همشهریان عزیز این بنده حقیر را بابت سوء تفاهمات پیش آمده ببخشند و با ما همکاری بیشتری داشته باشند. با تشکر . جوانشیری مسئول پست بانک شهر قاسم آباد

این عکس مربوط به شخصی است که می توانم بگویم برای اولین بار شروع به کشیدن نقاشی سه بعدی کرده است در صورتی که مدرک اصلی ایشان رشته معدن می باشدوبه گفته خودش چون نه پارتی دارد ونه پول از رشته خودش که معدن بوده بی خیال شده است ولی آقای زنگنه حق گرفتنی است.ولی در تعجبم چرا مسئولین شهر حتی یک تشکر خشک وخالی از این هنرمند شهرمان نکرده اند؟؟؟؟؟؟آقای زنگنه شخصی هنرمند هستند بدون هیچ گونه ادعایی وحتی درخواستی از دیگران!!!!!

مسئول پست بانک شهر قاسم آباد

ضمن تشکر از آقای جوانشیری بابت پاسخگویی به سوال در مورد نرخ های موجود در پست بانک وهمچنین بابت افتتاح پست بانک در شهرمان که انشاالله بابت آسایش مردم شود.اما آقای جوانشیری مهمترین خصلت یک کاسب وفروشنده جذب مشتری می باشد پس در جذب مشتری خلاقیت به خرج دهید تا برای انجام کاری به پست بانک زوزن مراجعه نکنند.ما نیز از مردم شهرمان می خواهیم تا به آقای جوانشیری در ارائه خدمات یاری نمایند.

احداث جاده قاسم آباد--محمدآباد--خواف

جدیدا باخبر شده ایم که کار زیر سازی جاده قاسم آباد-محمد آباد-خواف با پیگیری های شوراهای محترم شهرمان شروع شده است.با راه اندازی این جاده مسافت شهرمان تا شهرستان خواف نصف می شود (30 کیلومتر).ضمن تشکر و خسته نباشید به شوراهای محترم شهرمان از آنها می خواهیم  با انجام پیگیری های مداومشان مشکلات دیگر شهرمان را نیز هر چه زودتر برطرف کنند.


تصویر فوق مربوط به مرکز بهداشتی درمانی قاسم آباد می باشد

حال ما به عنوان چند شهروند قاسم آبادی از مسولین شهرستان سوالاتی را داریم که انشالله به آنها پاسخ دهند:

نماینده محترم شهرستان خواف ورشتخوار آقای دکتر نگهبان:

شما طی چند سفری که به قاسم آباد داشتین حتما متوجه این امر شده اید که قاسم آباد با شهرستان خواف 60 کیلومتر فاصله دارد آن هم با جاده های باریک وخطرناکش که این مورد انشالله که دارد رفع می شود..حال اگر در ساعاتی از شب برای یکی از همشهریان ما اتفاقی بیفتد وحالش وخیم باشد که نیاز به تجهیزات پزشکی داشته باشد وآن تجهیزات در مرکز درمانی قاسم آباد موجود نباشد تکلیف همشهری ما با فاصله داشتن(60 کیلومتر)از خواف چه می شود؟؟؟؟؟؟

رئیس مرکز درمانی شهرستان خواف:

انشالله تا به حال به مرکز درمانی قاسم آباد که تشریف آوردین و وضعیت ظاهری و رنگ ورو رفته داخل ساختمان آنرا مشاهده کرده اید؟؟؟؟؟

حال به نظر شما موارد ذکر شده بالا حق مردم شریف ومومن قاسم آباد می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://m-negahban.ir/about/wp-content/uploads/2013/07/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B192-11.jpg

امروزطی وبگردیهایی که داشتم به یک وبلاک زیبا برخوردم در بالای وبلاگ عکس مردی با چهره ای خندان وگشاده رو خودنمایی می کرد بیشتر که دقت کردم دیدم نوشته دکتر محمود نگهبان سلامی نماینده خواف ورشتخوار چه جمله به جایی بود چون تمامی مطالب داخل وبلاگ هم مربوط به شهر خواف وبعضا رشتخوار وتعدادی از روستاهای خاص بود روستاهایی که کمتر نامی از ان راشنیده بودیم نظیر چاه زول وغیره.کنجکاو شدم وبه برسی مطالب پرداختم دیدم حتی یک جمله در مورد شهر قاسم آباد یکی از بزرگترین شهرهای تابعه شهرستان هم نیست به خودم شک کردم گفتم خدایا یا ما جزء منطقه خواف ورشتخوار نیستیم یا کم لطفی نماینده محترم ماست آخه در زمان انتخابات می گفتند هر نماینده با رای هر قشری از مردم منطقه اش با هر سلیقه وآئینی که به مجلس برود نماینده همه مردم آن منطقه است وبه حق دیدم که این هم در مورد قاسم آباد صدق نمیکند آنوقت بود که به محرومیت ومظلومیت منطقه وشهر خودم پی بردم .فهمیدم علت عدم پیشرفت و آبادانی منطقه ما در کجاست

چون ما هنوز طوری که باید وشاید برای نمایندگان ومسئولین منطقه خودمان شناخته شده نیستیم چه برسد به مسئولین کشوری

جناب آقای نگهبان ما با هر عقیده وآیینی که باشیم همه مامسلمانیم واز پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی سلام الله علیهاپیروی می کنیم وفکر نمی کنم ایشان هیچ جایی تبعیض وخاص بودن را توصیه فرموده باشند پس بیاییم طوری باشیم که بعد از آنکه از این مسئولیتهای خطیر وزود گذر کناررفتیم نام نیک از همه ما بر زبان مردمان جاری باشد پس کجاست آن مساوات حضرت رسول وعدالت مولا علی

خداوند پشت وپناهتان باد

 نویسنده : شیرعلی جوانشیری

اداره برق شهر قاسم آباد:

نتیجه آمار گرفته شده از روشنایی در سطح شهر:

بلوار معلم:از 12 پل نصب شده در این بلوار فقط 4 پل لامپ شان روشن می باشد

داخل کوچه ها:یکی در میان لامپ ها روشن می باشد

بلوار رسالت:از13 پل نصب شده فقط 5 عدد روشن می باشد

خیابان کنار حسینیه:کاملا روشن می باشد.

خیابان اتصالی قاسم آباد به زوزن فقط تا آخرین خانه قاسم آباد روشن می باشد

اداره پست قاسم آباد:

شوراهای محترم شهر می شود به ما بگوئید اداره پست قاسم آباد الان جایگاهش کجاست؟ اصلا اداره ای وجود دارد؟ما از طریق وب سایت قاسم آبادی ها متوجه شدیم که الان این اداره در زوزن می باشد که جای تعجب باور نکردنی دارد .

توضیح شما شوراهای محترم در مورد این قضیه چیست؟

شهرداری محترم قاسم آباد:

دو روز می شود که شهرداری محترم اقدام به نصب اخطاریه هایی مبنی بر دیوار کردن زمین های کنار خیابان توسط مالکین  زمین هاکرده است ولی ای کاش قبل از این کار ابتدا دیوار خود شهرداری بالا می امد؟

نظر شما چیست آقای شهردار ؟

پمپ بنزین قاسم آباد:

با توجه به آمار بالای وسیله نقلیه در سطح شهر وروستاهای اطراف ما،  متاسفانه پمپ بنزین از صبح تا ساعت 1 وبعداظهر از ساعت 3 تا 6 یا 7 شب باز می باشد.ما برای آقای جوانشیری  مسئول پمپ بنزین که همشهری ما می باشد احترام قائلیم ولی دلیل تاسیس پمپ بنزین آسایش ورفاه مردم شهر می باشد نه چیز دیگری.همچنین به گوش می رسد که بنزین پمپ هوا دارد وبه همین خاطر بعضی از همشهریان برای زدن بنزین به بیاساباد می روند که این نیز جای تاسف دارد.انشالله هر چه زودتر این مشکلات نیز رفع گردد.

پست بانک قاسم آباد:

ضمن تقدیر وتشکر از شوراهای محترم  وآقای جوانشیری مسئول پست بانک شهر قاسم آباد که با تاسیس پست بانک لطف مهمی را برای مردم شهر به انجام رساندند ولی قابل ذکر است که آقای جوانشیری به علت مشکلاتی که قبلا  وحال با مردم  در مورد نرخ هایشان دارند از شوراهای محترم شهر تقاضا می شود با ایشان در مورد نرخ هایشان که در بعضی موارد (مثلا فتو از کارت ملی وشناسنامه----1000تومان) غیر قابل باور می باشد صحبت کرده چون در حال حاضر بیشتر مردم برای انجام کارهایشان  به پست بانک زوزن مراجعه می کنند(سیم کارت ایرانسل برای فروش نماینده 5هزار تومان---سیم کارت همراه اول 12هزار تومان طبق نرخ زوزن و نرخ مجاز برای فروش).انشالله آقای جوانشیری این صحبت ما را به فال نیک بگیرند.

با کمال تشکر از پاسخگویی شهردار وشورای محترم شهر قاسم اباددر مورد موارد ذکر شده در سایت،ما پیگیر رفع ان هامی باشیم وانشاالله روزی برسد که این مشکلات دیگر تکرار وبازگویی نشوند

جهت مطالعه آقای شهردار:

1-از چاله های شهر قاسم آباد چه خبر؟

2-از عقب نشینی خانه ها چه خبر؟

3-سگهای ولگرد قاسم آباد بالاخره از سطح شهرجمع شدند؟

4-با وجود خانه علیرضا مهدوی کیا آیا خانه شیخ رضا خراب می شود؟

5-از زیبا سازی شهر چه خبر؟

6-تکلیف خرابه اول قاسم آباد چه می شود؟

7-آیا خیابان کنار مسجد آسفالت می شود؟

بهداری قاسم آباد

نمی دانم شورای محترم شهر قاسم آباد وضعیت بهداری قاسم آباد را تا به حال دیده اند؟یا از ساعت کاری آن مطلع هستند؟اگر می دانید پس اقدامی کنید. وضعیت بهداری قاسم اباد در خور شهرمان نمی باشد.آقای جوانشیری وسایر اعضای شورای محترم شهر قاسم آباد لطفا مشکل بهداری را حل نمائید.

 

مخابرات قاسم آباد

شورا های محترم شهر قاسم آباد تا چه موقع مردم باید وضعیت خراب  مخابرات را تحمل نمایند.چرا به فکر چاره ای برای مخابرات ومسئول ان نیستید.ما باید چوب بی فکری های آقای زنگنه را بخوریم.

اعطای زمین

شهرداری قاسم اباد با کمک شورای محترم شهر اقدام به فروش 25 قطعه زمین  160 متری با قیمت هر متر25 هزار تومان در مسیر اداره گاز سمت باشگاه به افراد متاهل بدون زمین وکسانی که  وام مسکن نگرفته اند می نماید.

پخت نامناسب نان

با وجود 5 نانوایی در شهر قاسم اباد متاسفانه نانی که به مردم داده می شود دارای کیفیت نامناسب می باشد لذا از مسئولان وشورا های شهر تقاضا می شود پیگیر این مسئله باشند

میخوام تقدیر وتشکر کنم از خانواده محترم بختیار میش مست بااهدا کردن اب سرد کن به شهر قاسم اباد

 بالاخره اب سرد کن هم به شهر قاسم آباد آمد.