مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

آغاز توزیع کارت آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته و کاردانی

توزیع کارت‌ شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و همچنین آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال 1391 آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org می‌توانند کارت آزمون را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، داوطلبان می‌توانند با جستجو بر اساس کد رهگیری، جستجو بر اساس کارت اعتباری ثبت نام، جستجو بر اساس مشخصات فردی و جست‌وجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی نسبت به در یافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که شماره پرونده - کلمه عبور یا کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند بر اساس اطلاعیه مربوط ، با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه شخصا به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و بر اساس روش چهارم یعنی جست‌وجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارت خود را دریافت نمائید.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ آزاد و دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی وزارت علوم با شرکت بیش از 424 هزار و 724 نفر پنجشنبه 2 شهریور برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 91 در 93 کد رشته امتحانی و در 135 شهرستان کشور در روز پنج شنبه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. بنابراین داوطلبان برای حضور در جلسه باید پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند.  

همچنین آزمون داوطلبان 33 کد رشته در صبح پنج شنبه دوم شهریور با شرکت 214 هزار و 491 داوطلب و آزمون 60 کد رشته امتحانی دیگر در بعد از ظهر پنج شنبه دوم شهریور با شرکت 210 هزار و 233 داوطلب برگزار خواهد شد.

جزییات آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای

آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی روز جمعه 3 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از امروز دوشنبه 30 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

براین اساس، کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون بایددر تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده، کدرهگیری و شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

بر این اساس، آزمون برای 21 کد رشته امتحانی صبح روز جمعه 3 شهریور و آزمون برای 20 کد رشته امتحانی در بعدازظهر جمعه 3 شهریور برگزار می‌شود.

همچنین اگر با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، استان محل اخذ دیپلم، کد و عنوان محل‌های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا 2 شهریور منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند، در صورتی که نسبت به بندهای (جنس، دین، معلولیت و زبان امتحانی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است از روز چهارشنبه اول تا پنجشنبه 2 شهریور به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه که در سایت سازمان منتشر شده مراجعه کنند.

جدول مراکز برگزاری آزمون و حوزه‌های رفع نقص کارت آزمون در سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org آمده است. 

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد