مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

ثبت نام زودتر از موعد مقرر دانش آموزان در سال تحصیلی 92-91

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ' قاسم مستقیم ' با اشاره به نزدیک شدن زمان ثبت نام دانش آموزان براساس شیوه نامه جدید گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول تا پایان اردیبهشت و پایه های دوم تا ششم ابتدایی از اول تا پایان خرداد ماه امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه ها و دوره ها نیز از اول خرداد تا پایان تیر ماه امسال به طور مشروط انجام می شود.

مستقیم با بیان اینکه مدیران مدارس غیردولتی موظفند شهریه ابلاغی راهمراه با فهرست همه فعالیت ها درمعرض دید اولیای دانش آموزان قرار دهند افزود: برای انجام سایر فعالیت ها مثل آموزش زبان و المپیاد، مدیران این مدارس موظف به کسب مجوز از اداره مربوطه هستند.

این مقام مسوول هرگونه پرداخت از جمله وجه نقد، چک حامل و سایر پرداخت ها را بابت شهریه درمدارس غیردولتی ممنوع اعلام کرد و افزود: وجوه پرداختی باید از سوی اولیای دانش آموزان در وجه مدرسه و به حساب آن واریز شود.

دبیرستاد مرکزی ثبت نام وزارت آموزش وپرورش، پرداخت کمک های مردمی به مدرسه را داوطلبانه عنوان کرد و افزود: دریافت هرگونه وجهی درمدارس غیردولتی غیراز شهریه مصوب هنگام ثبت نام ممنوع است و دریافت کمک های مردمی از اولیا پس از شروع سال تحصیلی از طریق حساب مدرسه صورت می گیرد.

مستقیم درادامه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با واحدهای سوادآموزی کشور اظهار کرد: مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی موظفند درهنگام ثبت نام، اسامی اولیای بی سواد دانش آموزان را جمع آوری کنند تا برای جذب و آموزش این افراد برنامه ریزی شود.

دبیرستاد ثبت نام وزارت آموزش وپرورش گفت: دریافت شهریه وهرگونه کمک هزینه تحصیلی و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتاب های درسی هنگام ثبت نام درمدارس دولتی ممنوع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد